رحیمی

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: دستگاه های دولتی از جمله میراث فرهنگی جهت رفاه و حال شهروندان در پروژه تعریض بلوار ارم با مدیریت شهری همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علیرضا رحیمی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از سطح منطقه مهرشهر که به همراه حسین عطایی شهردار منطقه انجام شد اظهارداشت :پروژه تعویض بلوار ارم که از دیرباز آغاز شده در دوره ششم الحمدلله رشد خوبی پیدا کرده و مناطق ۳ و ۴ که مجاور این بلوار محسوب می‌شوند تلاش لازم را داشته اند.


رحیمی با بیان اینکه بلوار ارم شریان اصلی مهرشهر محسوب می شود تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری دستگاه قضا و  توافقات با مالکین در مسیر، برخی املاک در حال آزادسازی و اجرای عملیات عمرانی است.


نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج یکی از مشکلات اصلی و جدی تعویض بلوارارم متاسفانه توافق بادستگاه‌های دولتی برشمرد و گفت :میراث فرهنگی  باید برای رفاه حال شهروندان این مسیر را آزاد، اصلاح و همکاری لازم را با مدیریت شهری انجام دهد.


رحیمی در پایان از استاندار محترم درخواست نمود نسبت به این موضوع ورود و دستگاه‌های دولتی که در این مسیر مانع هستند و همکاری لازم را ندارند جهت تکمیل وانجام این پروژه مهم مطالبه نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =